Hot-Point.pl – rusza druga edycja!

Reklama

Z początkiem lutego rusza druga edycja, objętego Mecenatem Miasta Szczecin, wielkiego głosowania na „Gorące Punkty Miasta”, czyli miejsca szczególnie atrakcyjne i polecane przez samych mieszkańców. To właśnie szczecinianie jak i odwiedzający miasto turyści, w formie głosowania, będą wskazywać tzw. „Gorące Punkty” czyli miejsca, które ich zdaniem rzeczywiście warto odwiedzić.

Reklama
Będą to zarówno znane dobrze z przewodników zabytki, muzea, fontanny, pomniki jak i bardziej przyziemne atrakcje takie jak szeroko pojęta gastronomia, lokale rozrywkowe czy sportowe, a nawet… galerie handlowe! Każde z tych miejsc może być bowiem atrakcją!

O tytuł „Gorącego Punktu Miasta” walczyć będzie ponad 600 obiektów w 21 kategoriach. Głosowanie trwać będzie od lutego do końca maja na stronie www.hot-point.pl, a wśród miejsc będą zarówno te wszystkim dobrze znane miejsca, jak i miejsca lub atrakcje często całkiem nieznane lub zapomniane. Taka jest właśnie idea tego plebiscytu, organizowanego przez Fundację Hot-Point, aby przy okazji głosowania pokazywać nie tylko wszystkim dobrze znane miejsca, ale też miejsca jeszcze przez mieszkańców nieodkryte. Druga edycja plebiscytu zweryfikuje również upodobania szczecinian co do poszczególnych atrakcji.

Od tego roku tytuł „Gorącego Punktu Miasta” przyznawany będzie również ciekawym wydarzeniom rozrywkowym, kulturalnym czy artystycznym odbywającym się w ciągu całego roku w mieście. Fundacja Hot-Point, na przekór wielu malkontentom, chce w ten sposób pokazać, że Szczecin jest miastem „żywym”, w którym zawsze coś się dzieje i każdego miesiąca odbywa się wiele ciekawych inicjatyw, koncertów i innego rodzaju wydarzeń, na które warto pójść.

Organizatorzy serdecznie zapraszają mieszkańców Szczecina do głosowania na swoje ulubione miejsca oraz odkrywanie nowym atrakcji. Lista miejsc w plebiscycie cały czas jest otwarta i uzupełniana, więc jeśli ktoś zna jakieś ciekawe miejsce, które warto byłoby przedstawić innym, warto w tym celu skontaktować się z Fundacją Hot-Point. 

Reklama
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Komentarze

Dodaj komentarz

*