Już od miesiaca szukamy Gorących Punktów Szczecina

Reklama

Pierwszy miesiąc poszukiwania Gorących Punktów Szczecina w ramach akcji Hot-Point.pl za nami. Dla organizatorów był to okres wytężonej pracy, gdyż zainteresowanie całym przedsięwzięciem spotkało się z ogromnym zainteresowaniem zarówno mediów jak i podmiotów uczestniczących w głosowaniu.

Reklama
W ciągu tego miesiąca oddano ponad 1000 głosów, organizatorzy byli obecni na dwóch imprezach zewnętrznych: Floating Trippin’ Festival na Gubałówce oraz Targach Kariera w hali MTS, gdzie można było oddawać głosy bezpośrednio ze stanowiska Hot-Point.pl.

„We wszystkich miejscach, w których byliśmy oraz od osób z którymi rozmawialiśmy usłyszeliśmy wiele pochlebnych opinii na temat naszej akcji oraz ewidentnej potrzebie organizacji takiego miejskiego plebiscytu. Wszystkie te głosy bardzo nas cieszą, bo jeszcze bardziej zagrzewają nas do wytężonej pracy. Dziękujemy Wam wszystkim, bo nic dla Was bez Was. Cieszy nas również liczba ponad 1000 oddanych głosów, która jest tym bardziej imponująca, że poza informacją w mediach i krótkiej wizyty na targach, nie prowadziliśmy jeszcze kampanii promocyjnej. Ta dopiero przed nami…” – mówi Krzysztof Sowa z Fundacji Hot-Point.

Kolejny miesiąc, będzie okresem rozruchu akcji. Od marca rusza bowiem kampania promocyjna na mieście. Informacje o głosowaniu na Gorące Punkty Szczecina pojawią się na wielu monitorach reklamowych w środkach komunikacji miejskiej, w centrach handlowych oraz na samym mieście. Zacznie się również znakowanie poszczególnych miejsc i lokali w informację o naszym głosowaniu. Kolejny raz stanowisko Hot-Point pojawi się także w hali MTS, na którym będzie można oddawać głosy podczas targów nieruchomości, Bud-Gryf, Energia oraz Pomerania Sail Expo.

Od pierwszego marca zmieni się również sposób prezentacji rankingu. Po oddaniu głosu lista rankingowa nie będzie odświeżana na bieżąco, tak jak do tej pory, lecz dopiero pierwszego dnia następnego miesiąca. Jest to planowany od początku zabieg, który ma na celu intensyfikacje głosowania oraz uniknięcie wrażenia braku szans na dobry rezultat przez miejsca, które do tej pory nie zdobyły zbyt wielu głosów. Bez względu na to ile zostało już oddanych głosów, każdy obiekt zarówno mały jak i duży ma równe szanse w głosowaniu a dobre miejsce w rankingu zależeć będzie od jego starań o głosy mieszkańców. Aby można było mieć pewność, że nasz głos został oddany, na stronie www.hot-point.pl widoczny będzie również licznik oddanych głosów.

Wraz z topnieniem śniegów, systematycznie dodawane będą do rankingu również rożne ciekawe miejsca plenerowe. Oby tylko pogoda sprzyjało ich odwiedzaniu. Bez względu na wszystko zachęcamy do zaglądania na stronę www.hot-point.pl aby sprawdzać co ciekawego dzieje się w mieście i oddawania głosów na Gorące Punkty Szczecina. 

Reklama
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Komentarze

One Response

  1. super plebiscyt czekamy potem na aplikację

Dodaj komentarz