W Szczecinie jest za mało sklepów…?

Szczecin ma najmniejszą ilość powierzchni handlowej na mieszkańca w Polsce – tak wynika z analizy dotyczącej ilości metrów kwadratowych powierzchni handlowej przypadających na 100 mieszkańców w największych polskich miastach, przedstawionej przez firmę Cushman & Wakefield Polska podczas lutowej edycji Shopping Center Business Forum 2012.

Razem ze Szczecinem na ostatniej pozycji znalazły się: Lublin i Katowice.

Na stronie franczyzawpolsce.pl możemy przeczytać:

Z analizy wynika, że najwięcej powierzchni handlowej na 100 mieszkańców przypada w Kielcach a najmniej w Szczecinie i Lublinie. W Kielcach na 100 mieszkańców przypada prawie 766 mkw. pow. handlowej. Na drugim miejscu pod tym względem znajduje się Wrocław – 682,7 mkw., a na trzecim Poznań – prawie 638 mkw. Na kolejnych miejscach znalazły się: Trójmiasto (593,8 mkw.), Częstochowa (578,1 mkw.), Toruń (563,9 mkw.), Radom (560,9 mkw., Białystok (558,6 mkw.), Warszawa (531,8 mkw.), Bydgoszcz (527,3 mkw.), Łódź (494,6 mkw.) oraz Kraków (483,8 mkw.). Najmniej powierzchni handlowej na 100 mieszkańców znajduje się w Szczecinie (427,1 mkw.), Lublinie (438 mkw.) i Katowicach (435,1 mkw.).

Założona w 1917 roku firma Cushman & Wakefield jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. Obecnie zatrudnia ponad 13 tysięcy pracowników w 234 biurach ulokowanych w 61 krajach. 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz