Hot-Point – znajdź gorący punkt miasta!

Reklama

Już od 1 lutego rusza w Szczecinie niezwykła akcja społeczna, której celem jest odmienić oblicze naszego miasta. Pozwoli ona ukazać na nowo największe atrakcje miasta, które tym razem nie będą pochodzić z książkowych przewodników lecz od samych mieszkańców.

Reklama

To właśnie szczecinianie jak i odwiedzający miasto turyści, w formie głosowania, będą wskazywać tzw. „Gorące Punkty” czyli miejsca, które ich zdaniem rzeczywiście warto odwiedzić. Będą to zarówno znane dobrze z przewodników zabytki, muzea, pomniki jak i bardziej przyziemne atrakcje takie jak szeroko pojęta gastronomia, lokale rozrywkowe czy sportowe, a nawet… galerie handlowe!

„Chcemy zmienić nieco archaiczne pojęcie atrakcji miejskiej czy turystycznej, dlatego iż widać gołym okiem, że pojęcie to się mocno zdezawuowało w ostatnich latach. Współcześnie mianem atrakcji można nazwać to miejsce, które sprawia, że miasto zaczyna dzięki niemu żyć i gromadzić wokół siebie ludzi.” – mówi Krzysztof Sowa z Fundacji Hot-Point, organizującą całe przedsięwzięcie.

Hot-Point, bo tak też będzie nazywać się ów plebiscyt, pomimo dosyć nowoczesnego spojrzenia na atrakcje miejskie, chce również za sprawą swoich działań dziedzictwo kulturowe i historyczne Szczecina, która nawet dla wielu mieszkańców miasta jest często nieznane.

Głosy na swoje ulubione miejsca będzie można oddawać już od lutego na stronie www.hot-point.pl. Tam też znajdować się będzie internetowa mapa Szczecina, na której zaznaczone będą obiekty poddane głosowaniu, jak również inne przydatne miejsca nie objęte plebiscytem.

Koniec głosowania nastąpi latem i wtedy poznamy rzeczywiste atrakcje Szczecina, które warto zobaczyć lub odwiedzić. Każde ze zwycięskich „Gorących Punktów” zostanie również specjalnie oznaczony a dodatkowo właściciele najlepszych z nich zostaną uhonorowani specjalnymi certyfikatami i statuetkami, które wpłyną znacząco na ich prestiż.

Na tym wszystkim jednak nie koniec, bowiem wyniki głosowania Hot-Point pozwolą na stworzenie papierowej mapy Szczecina dla turystów odwiedzających nasze miasto, na której zaznaczone będą oczywiście „Gorące Punkty” oraz nowoczesnego przewodnika po mieście w postaci aplikacji na telefon komórkowy.

„Wydanie aplikacja na telefony komórkowe, będzie jednym z głównych celów naszej akcji. Chcemy iść z duchem czasu i zaproponować mieszkańcom i turystom nowoczesne narzędzie, które bez problemu pozwoli im znaleźć dobrą restaurację, pub, klub, centrum fitness jak również muzeum, teatr, kino czy inne atrakcje w mieście” – mówi Krzysztof Sowa.

Nowoczesny miejski przewodnik będzie można pobrać bezpłatnie na swój telefon i to będąc nawet w samym centrum miasta, dzięki rozmieszczeniu w różnych jego częściach tzw. Fotokodów, które zyskują ostatnio coraz większą popularność.

Warto również podkreślić, że akcja Hot-Point w swoim ogólnym wymiarze idealnie wpisuje się zarówno w nową strategię rozwoju miasta Szczecin 2025 oraz nową strategię komunikacji marketingowej Magistratu – „Odkryj Szczecin na dobre”, która ze swojego założenia prowadzona jest po przez ludzi, miejsca i wydarzenia.

„Wierzymy, że dzięki naszym działaniom, Szczecinianie w końcu poznają swoje miasto, docenią jego piękno i przestaną je nazywać „wioską z tramwajami”, a każdy z nich stanie się swoistym Ambasadorem Szczecina.” – mówi Krzysztof Sowa.

Nie pozostaje nam nic innego jak zachęcić wszystkich do aktywnego włączenia się w akcję Hot-Point. Pokażmy wszyscy razem jak Szczecin jest pięknym i atrakcyjnym miastem. Zapraszamy do głosowania na www.hot-point.pl

Reklama
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Komentarze

Dodaj komentarz