Otwarcie Galerii Kaskada spowoduje poprawę wizerunku Galaxy?

Czyżby najpopularniejsze dotychczas centrum handlowe w Szczecinie poczuło na własnych plecach oddech konkurencji w postaci nowego centrum jakim jest Galeria Kaskada? Wszystko na to wskazuje, gdyż w najbliższym czasie zapowiadane są zmiany w Galaxy… podobno na lepsze.
Planowana jest dalsza modernizacja oraz rozbudowa centrum handlowego. Mają pojawić się również nowe punkty handlowe i gastronomiczne, m.in. Salad Story, punkt usługowy oraz wielkopowierzchniowy sklep odzieżowy sieci, której jeszcze nie ma w naszym mieście. Pojawi się również zupełnie nowa strona internetowa Galaxy, która ma być łatwa w obsłudze i przyjazna dla użytkownika. Metamorfozie ulegnie także logo centrum.

Wielu szczecinian z pewnością ucieszyłaby informacja o remoncie elewacji Galaxy, która pozostawia niestety wiele do życzenia. Dwie z czterech ścian wykończone są nieestetyczną blachą falistą, co jest raczej charakterystyczne dla hipermarketu na obrzeżach miasta, a nie galerii handlowej w ścisłym centrum. Poza tym niejednokrotnie można było przekonać się o jakości wykonania elewacji, gdy podczas silniejszego wiatru elementy wykończenia lądowały na chodniku, stwarzając zagrożenie dla przechodniów. Miejmy nadzieję, że to się wkrótce zmieni i budynek będzie nieco lepiej współgrał z otoczeniem, czyli z naszym małym “city”.

Na miejscu hotelu Neptun, który w lipcu stał się własnością firmy Echo (właściciela Galaxy) powstanie kolejna część centrum handlowego. Budynek hotelu ma zostać zburzony, a na jego miejscu powstanie zupełnie nowy budynek, który ma być kontynuacją Galaxy. Zdecydowana większość szczecinian liczy na to, że pod względem architektonicznym i estetycznym będzie to coś więcej niż obecne centrum handlowe.

Jak będzie wyglądała przyszłość Galaxy w obliczu konkurencji w postaci Galerii Kaskada? Czas pokaże… być może decydujące będą najbliższe miesiące, w końcu otwarcie Galerii Kaskada już za kilka tygodni.

Jedno jest pewne. To dopiero początek “wojny” Galaxy vs. Galeria Kaskada. Wojny, w której największymi zwycięzcami mogą okazać się klienci. 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz